نوبت دهی
متن مورد نظر خود را جستجو کنید

 

سوالات متداول اتاق عمل پوست

 

 

سوالات متداول مراجعین اتاق عمل پوست به شرح زیر می باشد:

 

سوالات شایع قبل از  عمل:

 

برگه معرفی نامه اتاق عمل تا چه زمانی اعتبار دارد؟

از تاریخ ثبت دستور معرفی نامه تا 3 ماه پس از آن


فراخوان به اتاق عمل بر چه اساسی انجام می شود؟

بر اساس نوع عمل، نام پزشک و ظرفیت اتاق ها


زمان انتظار تقریبی برای انجام عمل چقدر است؟

بین 30 دقیقه تا 4 ساعت


هزینه انجام هر عمل چقدر می باشد؟

بر اساس تعرفه اعمال سرپایی نصب شده در برد واحد اتاق عمل سرپایی (جنب پذیرش)


آیا عمل توسط استاد هیئت علمی انجام می شود؟

عمل ها توسط دستیاران و با نظارت اساتید هیئت علمی انجام می شود.


برنامه حضور پزشکان در اتاق عمل پوست چگونه است؟

برنامه حضور پزشکان در اختیار واحد اطلاعات بیمارستان می باشد.


آیا برای انجام عمل بی حسی انجام می شود؟

بنابر صلاحدید پزشک معالج و نوع عمل ممکن است از پماد یا آمپول بی حسی استفاده شود.


 

سوالات شایع حین عمل:

 

آیا نیاز به تعویض پانسمان دارم؟

خیر؛ فقط 2روز بعد از عمل، پانسمان را بردارید و روی محل بخیه را باز بگذارید.


بخیه را چه زمانی میتوانم بکشم؟

بخیه صورت 7روز بعد،  بدن 10روز بعد و سر 14روز بعد از عمل (مطابق برگه آموزشی)


پماد موضعی را از چه زمانی بعد از عمل شروع کنم؟

 2روز پس از باز کردن پانسمان و استحمام، محل بخیه را با پماد (روزی 2 بار) چرب نمائید.


استفاده از پماد تا چه زمانی ادامه داشته باشد؟

تا یک هفته بعد عمل


بخیه را کجا میتوانم بکشم؟

درمانگاه های اطراف محل سکونت و یا اتاق عمل سرپایی (صبح روزهای غیر تعطیل)؛ در صورت داشتن بخیه زیاد و ضایعه بزرگ حتما" به اتاق عمل پوست(صبح روزهای غیر تعطیل) مراجعه نمائید.


مکان واحد ترخیص اتاق عمل در کجاست؟ 

ورودی اتاق عمل سرپایی، در امتداد خط زرد


نمونه پاتولوژی را کجا تحویل دهم؟

طبقه همکف جنب آسانسور L4,L5,L6، واحد پذیرش پاتولوژی


 

سوالات شایع بعد از عمل:

 

مدارک مورد نیاز جهت بیمه تکمیلی را از کجا اخذ کنم؟

کپی مدارک مورد نیاز از واحد مدارک پزشکی اخذ و به همراه صورتحساب مهر شده به سازمان مربوطه تحویل داده شود.


جواب نمونه برداری را چگونه به پزشک نشان دهم؟

با برگه جواب نمونه برداری به قسمت نوبت دهی در ساختمان شماره 3 (پذیرش مرکزی) مراجعه کنید.


آیا مجددا باید عمل را در هفته های بعد انجام دهم؟

برخی اعمال جراحی نیازمند تکرار در توالی زمانی مشخص است که پزشک/پرستار شما را جهت اخذ نوبت به واحد "نوبت دهی اتاق عمل پوست" راهنمایی میکند.


در صورت بروز مشکل بعد از عمل به کجا مراجعه نمایم؟

در صورت بروز مشکل اورژانسی بلافاصله به اورژانس بیمارستان و در صورت بروز مشکل غیر اورژانسی، روز بعد به اتاق عمل سرپایی مراجعه نمائید.

 

 




 

  • تاریخ انتشار : 1403/08/19 - 16:41
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 159
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

روز ملی کیفیت در بیمارستان رازی

گرامیداشت روز ملی کیفیت در بیمارستان رازی باحضور دکتر شاهین حمزه لو رئیس و مهندس جواد ده بسته مدیربیمارستان

به گزارش روابط عمومی  بیمارستان رازی، روز شنبه 19آبان 1403با حضور دکتر شاهین حمزه لو رئیس و مهندس جواد ده بسته مدیر بیمارستان  در دفتر بهبود کیفیت  از خدمات ارزشمند شیوا عبدالله نژاد مسئول بهبود کیفیت ومینا قاسمی مقدم کارشناس بهبود کیفیت بیمارستان تقدیر شد.

 در این دیدار دکتر شاهین حمزه لو ضمن تبریک روز ملی کیفیت بر فعالیت های ارزشمند واحد بهبود کیفیت تاکید و اززحمات همکاران این واحد تقدیرکرد.

 در ادامه مهندس ده بسته هم ضمن تبریک این روز  بهبود کیفی کلیه واحدهای بیمارستان و لزوم پایش و ارزیابی مداوم شاخص های کیفی را بسیار مهم بر شمرد.

  • گروه خبری : ریاست,مدیریت پرستاری,مدیریت,مسئولیت پذیری اجتماعی,خدمات سلامت
  • کد خبر : 283484
مهدی غلامپور
تهیه کننده:

مهدی غلامپور

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه