نوبت دهی آنلاین: 02167395060
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 11:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 200
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتصاب دکتر مهشید السادات انصاری به سمت معاون درمان بیمارستان رازی

دکتر شاهین حمزه لو رئیس بیمارستان رازی با صدور ابلاغی دکتر مهشید السادات انصاری را به عنوان معاون درمان بیمارستان رازی منصوب کرد و در پیامی جداگانه از زحمات دکتر طاهره سوری قدردانی کرد و ایشان را به عنوان مشاور خود در امور درمان بیمارستان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان رازی، دکتر شاهین حمزه لو در حکمی دکتر مهشید السادات انصاری را به عنوان معاون درمان این مرکز منصوب کرد. متن ابلاغ به شرح زیر است:

سرکار خانم دکتر مهشید السادات انصاری

 با سلام و احترام

بـا تـوجه بـه تجـارب، توانمندی و شـایستگی هـای سرکارعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون درمان بیمارستان منصوب می شوید. امیدوارم با برنامه ریزی دقیق سرکارعالی شاهد ارتقاء کیفیت خدمات تشخیصی و درمانی بیمارستان و پیاده سازی بهینه استانداردهای اعتباربخشی و حسن اجرای طرح تحول نظام سلامت در این مرکز باشیم.
همچنین دکتر حمزه لو در حکمی از خدمات دکتر سوری در زمان تصدی معاونت درمان بیمارستان رازی قدردانی کرد و ایشان را به عنوان مشاور خود در امور درمان بیمارستان رازی منصوب کرد که  متن ابلاغ به شرح زیر است:
سرکار خانم دکتر طاهره سوری
دانشیار و متخصص محترم بیماریهای عفونی و گرمسیری بیمارستان رازی
باسلام و احترام ضمن سپاس و قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزشمند سرکارعالی در زمان تصدی معاونت درمان بیمارستان ،نظر به مراتب تعهد، دانش و تجربه شما، بموجب این ابلاغ به عنوان مشاور اینجانب در امور درمان بیمارستان منصوب می
شوید. انتظار میرود با تعامل سازنده با معاونان، مدیران و کلیه کارکنان و همچنین بهره مندی از توان اعضای هیئت علمی ، برای اعتلای اهداف توسعه ای، بهداشتی، درمانی بیمارستان، قدم های موءثری را بردارید. توفیق روزافزون سرکارعالی را از خداوند منان مسئلت دارم.
دکتر شاهین حمزه لو
رئیس بیمارستان رازی

 

 

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 273314
مهدی غلامپور
تهیه کننده

مهدی غلامپور

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *