نوبت دهی
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1404/09/27 - 11:42
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با هدف ارتقای رفتار حرفه‌ای و بهبود کیفیت خدمات سلامت

سومین و آخرین جلسه کارگاه «رفتار سازمانی در خدمات سلامت» با حضور رئیس بیمارستان پوست رازی برگزار شد

این کارگاه آموزشی که در قالب یک دوره سه‌جلسه‌ای و با تدریس دکتر محمدرضا شهبازی مقدم برنامه‌ریزی و اجرا شد، با هدف ارتقای دانش، مهارت‌های رفتاری و تقویت تعاملات سازمانی کارکنان در راستای بهبود کیفیت خدمات سلامت برگزار گردید و با استقبال قابل توجه کارکنان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمارستان پوست رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛

 روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۴، سومین و آخرین جلسه از کارگاه حضوری «رفتار سازمانی در خدمات سلامت» ویژه کارکنان، با حضور مدیران و کارکنان بیمارستان، در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان برگزار شد.

این کارگاه آموزشی که در قالب یک دوره سه‌جلسه‌ای و با تدریس دکتر محمدرضا شهبازی مقدم برنامه‌ریزی و اجرا شد، با هدف ارتقای دانش، مهارت‌های رفتاری و تقویت تعاملات سازمانی کارکنان در راستای بهبود کیفیت خدمات سلامت برگزار گردید و با استقبال قابل توجه کارکنان به کار خود پایان داد.

در سومین جلسه، مباحث تکمیلی رفتار سازمانی با تأکید بر نقش سرمایه انسانی، مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای، ارتباطات اثربخش در محیط‌های درمانی و اهمیت هم‌افزایی سازمانی در ارائه خدمات مطلوب به بیماران مورد بررسی قرار گرفت. فضای تعاملی جلسه، مشارکت فعال کارکنان و طرح دیدگاه‌ها و تجربیات کاری، از ویژگی‌های شاخص این نشست آموزشی بود.

این جلسه با حضور زهره قوامی آزاد مدیر بیمارستان همراه بود و در بخش پایانی برنامه، دکتر سید ناصر عمادی، رئیس بیمارستان پوست رازی، با حضور در جمع شرکت‌کنندگان، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان و مدرس دوره، بر اهمیت رفتار سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و نقش تعیین‌کننده کارکنان در ارتقای کیفیت خدمات درمانی و رضایتمندی بیماران تأکید کرد.

دکتر عمادی در سخنان خود، آموزش مستمر، تقویت مهارت‌های ارتباطی و توجه به سرمایه انسانی را از ارکان اصلی پیشرفت سازمانی دانست و بر تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی هدفمند و کاربردی برای کارکنان بیمارستان تأکید کرد.

به گفته مسئولان برگزارکننده، برگزاری منظم این کارگاه و استقبال گسترده کارکنان، نشان‌دهنده نیاز و علاقه‌مندی مجموعه به آموزش‌های رفتاری و سازمانی است و نتایج این دوره می‌تواند نقش مؤثری در بهبود فضای کاری و ارتقای کیفیت خدمات سلامت داشته باشد.

گفتنی است این کارگاه برای کلیه کارکنان بیمارستان پیش‌بینی شده بود و در پایان سه جلسه برگزارشده در تاریخ‌های ۱۳، ۲۰ و ۲۷ آذرماه ۱۴۰۴، ۲۷ ساعت امتیاز بازآموزی برای شرکت‌کنندگان ثبت خواهد شد.

  • کد خبر : 312712
مهدی غلامپور
تهیه کننده:

مهدی غلامپور

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه