برگزاری جلسه دفتر مدیریت با محوریت ساماندهی ثبت اقلام هتلینگ اتاق عمل و ICU
در این نشست، لیست اقلام هتلینگ اتاق عمل جراحی و بخش ICU بهصورت تفصیلی بررسی و راهکارهای ثبت صحیح و اصولی هر یک از اقلام بر اساس آخرین بخشنامههای سازمانهای بیمهگر ارائه و به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان پوست رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛
روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۴ جلسهای با حضور زهره قوامی آزاد مدیر بیمارستان و مسئولین واحدهای مربوطه در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار شد.
در این نشست، لیست اقلام هتلینگ اتاق عمل جراحی و بخش ICU بهصورت تفصیلی بررسی و راهکارهای ثبت صحیح و اصولی هر یک از اقلام بر اساس آخرین بخشنامههای سازمانهای بیمهگر ارائه و به تصویب رسید.
در این جلسه که با حضور نمایندگان واحدهای اتاق عمل، ICU، تجهیزات پزشکی، مدیریت خدمات پرستاری، مالی و درآمد، فناوری اطلاعاتHIS ، بهبود کیفیت و حسابرسی بالینی برگزار شد، محورهای زیر مورد بحث قرار گرفت:
بهروزرسانی کدینگ اقلام هتلینگ مطابق آخرین دستورالعملها و بخشنامههای بیمهای.
استانداردسازی فرایندهای ثبت در سامانه HIS و فرمهای مصرف، بهمنظور کاهش خطا و مغایرتهای بیمهای.
تدوین چکلیستهای کنترلی برای ثبت بهموقع و دقیق اقلام در اتاق عمل و بخش ICU.
تعیین سازوکار پایش ماهانه توسط واحد حسابرسی بالینی و ارائه گزارشهای دورهای به دفتر مدیریت.
برنامهریزی برای آموزش هدفمند پرسنل مرتبط درباره نحوه مستندسازی و ثبت اقلام بر مبنای بخشنامههای جدید.
ارسال نظر