نوبت دهی
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1404/05/22 - 13:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 215
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه دفتر مدیریت با محوریت سامان‌دهی ثبت اقلام هتلینگ اتاق عمل و ICU

در این نشست، لیست اقلام هتلینگ اتاق عمل جراحی و بخش ICU به‌صورت تفصیلی بررسی و راهکارهای ثبت صحیح و اصولی هر یک از اقلام بر اساس آخرین بخشنامه‌های سازمان‌های بیمه‌گر ارائه و به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان پوست رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛

 روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۴ جلسه‌ای با حضور زهره قوامی آزاد مدیر بیمارستان و مسئولین واحدهای مربوطه در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار شد.

در این نشست، لیست اقلام هتلینگ اتاق عمل جراحی و بخش ICU به‌صورت تفصیلی بررسی و راهکارهای ثبت صحیح و اصولی هر یک از اقلام بر اساس آخرین بخشنامه‌های سازمان‌های بیمه‌گر ارائه و به تصویب رسید.

در این جلسه که با حضور نمایندگان واحدهای اتاق عمل، ICU، تجهیزات پزشکی، مدیریت خدمات پرستاری، مالی و درآمد، فناوری اطلاعاتHIS ، بهبود کیفیت و حسابرسی بالینی برگزار شد، محورهای زیر مورد بحث قرار گرفت:

به‌روزرسانی کدینگ اقلام هتلینگ مطابق آخرین دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های بیمه‌ای.

استانداردسازی فرایندهای ثبت در سامانه HIS و فرم‌های مصرف، به‌منظور کاهش خطا و مغایرت‌های بیمه‌ای.

تدوین چک‌لیست‌های کنترلی برای ثبت به‌موقع و دقیق اقلام در اتاق عمل و بخش ICU.

تعیین سازوکار پایش ماهانه توسط واحد حسابرسی بالینی و ارائه گزارش‌های دوره‌ای به دفتر مدیریت.

برنامه‌ریزی برای آموزش هدفمند پرسنل مرتبط درباره نحوه مستندسازی و ثبت اقلام بر مبنای بخشنامه‌های جدید.

  • کد خبر : 302874
مهدی غلامپور
تهیه کننده:

مهدی غلامپور

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه