• تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 12:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

داروهای بیولوژیک در بیمارستان رازی

تجویز وتزریق انواع داروهای بیولوژیک تحت نظر اساتید در بیمارستان رازی

تزریق انواع داروهای بیولوژیک بیماران خاص دربیمارستان رازی تحت بستری و تحت نظر اساتید هیئت علمی انجام می شود.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان رازی  این مرکز به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تجویز و تزریق داروهای خاص بیولوژیک در کشور سالانه پذیرای تعداد زیادی از مراجعین و بیماران نیازمند تزریق این دست از داروها می باشد.

داروهای بیولوژیک برگرفته از موجود زنده است و درصد بیشتری از آن برگرفته از بدن انسان است در این مرکز این داروها جهت کاهش عوارض ناشی از داروهای مخصوص بیماری های پوستی تجویز می گردند که شامل ریتوکسی مب، اینفلکسی مب، آی وی آی جی و... می باشد.

این داروها در زمان بستری بیماران توسط داروخانه بیمارستان تهیه و در اختیار بخش بستری داروهای بیولوژیک قرار می گیرد و نیازی به مراجعه بیماران یا همراهان آن ها به بیرون از مرکز جهت تهیه ی دارو نیست.

ضمن اینکه کلیه ی هزینه های مربوط به دارو، بستری و تزریق در این بیمارستان به صورت دولتی انجام می پذیرد و کلیه ی بیماران بستری زیر نظر گروه پرستاری با سابقه و مجرب و آموزش دیده قرار میگیرند.

بیماران خاص دریافت کننده ی داروهای بیولوژیک در این بیمارستان از امکانات بسیار مناسب تحت بستری با هزینه های دولتی مناسب تحت درمان قرار میگیرند کلیه ی اقدامات درمانی زیر نظر اساتید برجسته ی هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و گروه پرستاران مجرب و آموزش دیده انجام و بیماران تحت مانیتورینگ پزشکی پزشکی و پرستاری قرار می گیرند.

برخی بیماری ها که تحت تزریق داروهای بیولوژیک انجام می گیرد:

پسوریازیس، پیودرما، فولی کولیت، هیدروآدنیت، آکنه، پمفیگوس ولگاریس، پمفیگوس فولیاسه و.....

 

رئیس بخش بیولوژیک: دکترکامران  بلیغی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

سرپرستار بخش: مریم نادری  کارشناس ارشد پرستاری

تعداد اتاق:  11

تعداد تخت: 23

  • گروه خبری : ریاست,معاونت درمان,معاونت پژوهشی,مدیریت پرستاری,مدیریت,مدیریت آموزشی,دستاورد,مسئولیت پذیری اجتماعی,خدمات سلامت
  • کد خبر : 268555
مهدی غلامپور
تهیه کننده

مهدی غلامپور