نوبت دهی آنلاین: 02167395060
Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1403/07/14 - 14:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تکریم و معارفه رئیس حسابداری

مراسم تکریم و معارفه رئیس حسابداری در بیمارستان رازی برگزار شد

باحضور دکتر شاهین حمزه لو رئیس بیمارستان رازی مراسم تکریم و معارفه رئیس حسابداری بیمارستان برگزارشد.

به گزارش سینارسانه  دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان رازی، روز شنبه 14 مهر 1403 مراسم تکریم زهرایادگاری و معارفه امیرحسین امینی رئیس جدید حسابداری بیمارستان رازی با حضور  ، دکتر شاهین حمزه لو رئیس بیمارستان، مهندس جواد ده بسته مدیر، دکتر نرگس قندی مدیرگروه پوست، دکتر مهشیدانصاری معاون درمان، دکتر زهرا رضوی معاون آموزشی، طاهره آشتاب مدیر پرستاری، مظاهر عاقلی کارشناس امور مالی دانشگاه وتعدادی از مسئولین در دفتر ریاست برگزار شد.

دکترشاهین حمزه لوگفت: تغییرو تحولات درهمه سطوح دانشگاه و بیمارستان ها طبیعی است. مهم اعتلای هرچه بیشتر بیمارستان است و این تغییرات همواره شامل همه مسئولین دیگر نیز خواهد شد.وی در ادامه ضمن تقدیرو تشکر از خانم زهرا یادگاری برای ایشان در ادامه مسئولیت ها آرزوی توفیق و سربلندی کرد و در ادامه گفت: همه ما مامورهستیم و درهر نقطه ای از د انشگاه که باشیم می بایست وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم و ان شاءالله در نهایت هم خلق خدا و هم خدای متعال از ما راضی باشند.

 همچنین مهندس جواد ده بسته مدیر بیمارستان، ضمن تقدیر ازخانم زهرا یادگاری برای آقای  امیرحسین امینی رئیس جدید حسابداری آرزوی موفیقت کرد و گفت: ریل بندی در زمان حضور خانم  یادگاری انجام شده است و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم همچنین به آقای امینی خیرمقدم می گویم ، وی با اشاره به جایگاه مهم بیمارستان در کشور و منطقه برضرورت تعامل همه جانبه برای پیشبرد امور تاکید کرد.

 در ادامه مظاهر عاقلی کارشناس امور مالی دانشگاه هم در خصوص مراحل خرج و قوانین و مقررات امور مالی و نقل و انتقال اسناد و مدارک توضیحاتی را ارائه کرد.

خانم یادگاری هم ضمن بیان برخی توضیحات و ضوابط مالی دانشگاه گفت: تمام تلاش بنده انجام امورات بیمارستان و محقق شدن اهداف بیمارستان بود که به بار بنشیند.

 در پایان این مراسم دکتر شاهین حمزه لو ضمن تشکر از زحمات خانم زهرایادگاری با اهداء لوح و هدیه به‌ رسم یادبود از وی قدردانی بعمل آورد.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,مسئولیت پذیری اجتماعی,خدمات سلامت,انتصابات
  • کد خبر : 279802
مهدی غلامپور
Author

مهدی غلامپور

تصاویر

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Theme settings